30 dagen bedenktijd en gratis retour

Mochten onze producten onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, dat is jammer maar bij ons geen enkel probleem. Je kunt zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling aangeven dat en wat je wil retourneren en/of ruilen en naar ons terug sturen. Wij doen niet aan tegoedbonnen, afhankelijk van je keuze sturen wij na ontvangst van je retourzending een vervangend product of ontvang je het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug op je rekening.

Heb je verder nog vragen over ruilen en/of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice: 085-486 41 21 of stuur een e-mail naar info@neweco.nl

Stappenplan

Als je een of meerdere artikelen wil ruilen of retourneren dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden zodat wij je retour(en) correct kunnen afhandelen.

  1. Meldt bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen
  2. Via e-mail ontvang je een bevestiging van je verzoek
  3. Stuur ons per e-mail een volledig ingevuld herroeping formulier. Download herroeping formulier hier
  4. Wij sturen je per email een PostNL retourbestand met barcode dat je kunt uitprinten en op de doos plakt
  5. Je brengt het retour pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt
    (retour adres, NewEco, Afd. Retouren/controle, Geer 48, 4243 JT Nieuwland, Nederland)
  6. Na ontvangst van je goederen, stuurt Neweco een ontvangstbevestiging via e-mail
  7. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug, afhankelijk van je keuze.

Voorwaarden

• Het product mag niet gebruikt, gewassen of beschadigd zijn en geen gebruikssporen vertonen.
• Je stuurt het artikel binnen 30 dagen terug, dit gaat in op de dag van ontvangst van je bestelling.
• Je draagt zelf de verantwoording en het risico in het geval dat de retourzending onderweg zoek raakt.
 
NewEco is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van zendingen of schade tijdens het retour transport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, ontvang je van ons een retourbestand met barcode dat je kunt uitprinten en op de doos plakt en gratis mee retour kunt sturen.
 
Beschadigde transportverpakking
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket ernstige beschadigingen ziet, neem de zending dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier melding van te maken. Wanneer je het pakket al hebt aangenomen en alsnog een beschadigde transportverpakking constateert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze Klantenservice via e-mail: info@neweco.nl

Fotografeer de beschadiging: Indien mogelijk, neem met je mobiel een foto van de beschadiging en stuur deze als bijlage in je melding per e-mail naar ons op. Hiermee help je ons enorm, en kunnen wij snel een passende oplossing bieden.

Na het openen van de verpakking constateer ik beschadigde producten!

Wanneer je een beschadiging aan een product hebt ontdekt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij laten je vervolgens zo spoedig mogelijk weten of wij het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier kan worden opgelost. Stuur hierbij altijd een of meerdere foto's mee zodat we de schade kunnen beoordelen en zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden.

Ruilen/retourneren en gekozen voor achteraf betalen via Afterpay

Indien je artikelen komt ruilen in ons filiaal (magazijn) te Nieuwland of je bestelling in zijn geheel wenst te retourneren zal Neweco het prijsverschil met je verrekenen of het gehele aankoop bedrag rechtstreeks aan je terugstorten. (binnen 3 werkdagen na ontvangst van de goederen).
 
Bij ruilen of retourneren komt de betalingsverplichting aan AfterPay dus niet te vervallen!
De digitale factuur dient conform de voorwaarden na ontvangst van de goederen in zijn geheel binnen 14 dagen aan Afterpay betaald te zijn.